"PER COMENÇAR"
HOLA!!
Només dir que m'he passat hores creant la presentació del meu blog (i em sembla que no sóc l'única, he maques jeje) i m'ha agradat força perquè així he aprés a fer una cosa nova i a sortir-me'n per mi sola. A més al cap d'un bon rato d'anar remanat i provant les coses, sembla més fàcil de que sembla!!
Haviam si fem que això funcioni entre tots!!
Crec que aquesta és una bona idea perquè és una nova manera de fer les coses dins de l'educació, i podem disfrutar força si ens ho currem!!!
Weno fins aviat!!
4 comentarios
Ester -
Reina...parlem aviat eh...T'estimo molt. Tinc ganes de veuret.Molts petons.mua.
Carles (Banys) -
Iria -
inesika -